MENGAPA SHAKLEE?

1. Produk Shaklee adalah berasaskan bahan semulajadi yang tulen dan bebas dari bahan pengawet, perasa dan pewarna tiruan.

2. Setiap bahan diuji dengan kawalan kualiti yang keta berbanding pengeluar yang lain.
3. Setiap ramuan botanikal juga diuji oleh pihak ketiga.
4. Setiap produk mengandungi ramuan aktif yang tepat untuk kesihatan yang optimum secara konsisten.
5. Produk Shaklee terserlah di seluruh dunia dengan membantu para atlet dan angkasawan NASA.
6. Disahkan HALAL oleh ISLAMIC SERVICES OF AMERICA, sebuah badan yang diiktiraf olehJAKIM

Saturday 27 February 2016

Kisah Paddington Station

Bila tengok tayangan filem Paddington di Astro HBO baru2 ni, teringatlah kisah masa melawat London pada 2009.

Masa tu, company hantar ke France selama 2 minggu - kerja sambil makan angin, katanya. Bos kata, 'kita balik ikut London la, ada le peluang kome nak jalan-jalan nyopping' (Eh, dia cakap proper english lah, takdenye cakap ghope gitu). 

'You arrange lah semua benda untuk London trip nanti, ye' katanya. 
Semua? Semua means penginapan, pengangkutan, tour etc.

Maka bermula lah googling session setiap hari. Mana hotel nak duduk kat London ni. Nasib baik papa pernah duduk London sekejap, so dia suggest cari area Bayswater or Oxford Street, senang sopping, katanya. (Semua orang tau aku kaki shopping, nampaknya.)

Tengok senarai hotel, berpeluh juga tiak..masa tu pulak 1 RM = 6.8 pound. Yang paling penting, dekat dengan train station supaya senang ke sana sini. 

Akhirnya, jumpa hotel kat area Paddington, diketahui stesen Paddington ada tren terus ke Heathrow Airport, jadi, lagi senanglah, nak balik nanti tak payah sewa teksi, naik tren je, terus sampai airport. Susah hati ni nak balik, luggage memasing besor2, belum masuk beg yang beranak-pinak ni.

Harga bilik? Single 135 pound, Double 2++ pound kot, tak berapa ingat. Aku share dgn Ivin, jadi kurang sikit bebanan poundnya..Boss dok bilik single, ye la, dah dia sorang je kan.

Kisah Paddington Station

As mentioned earlier, Paddington jadi pilihan sebab boleh terus ke Heathrow masa balik nanti. Masa tour, aku ternampak pintu besar Stesen Paddington ni...nampak, siap ambil gambar. Stesen ni ada dua, satu stesen untuk keretapi biasa, satu lagi underground, bersebelahan je atau boleh kata, satu atas tanah, satu bawah tanah la kan..


Yang bagusnya aku ni, bila nak balik tu,aku terlupa pasal pintu ke Stesen Paddington tu. Terus aku guide boss masuk undergorund! Ye, aku tourist guide ok, walaupun itu 1st time aku jejak bumi London!

Korang pahamlah, dah namanya undergound, maka kena lah turun bawah tanah, turun escalator, jalan sana sini, nampak signboard ke Stesen Paddington untuk tren ke Heathrow, kena pulak naik tangga (boss turun naik tangga 3 kali sebab nak angkut luggage tuan puteri berdua ni naik tingkat atas). Escalator takde ye. Masa berjalan ke tren, baru aku ternampak pintu yang dalam gambar atas tu. Alamak! mampus aku, macam mana boleh tak ingat dengan pintu tu.. Berdoa boss tak nampak..... Sampai sekarang aku rasa dia tak tau kewujudan pintu tu...unless dia baca entry ni... Thousand apology boss!

PENGEDAR SAH SHAKLEE SIMPANG PULAI, GOPENG, STATION 18, IPOH TOWN, BANDAR MERU RAYA, JELAPANG, SILIBIN

COD: Simpang Pulai, Gopeng, Station 18, Ipoh Town, Bandar Meru Raya, Jelapang
Penghantaran Melalui Pos Ke Seluruh Malaysia

SMS/CALL: 012 - 505 7375



FB Page: Lil’Bunny Services

**Jom jaga alam sekitar dengan  'Cloth Diapers' di Mum's Lil Bunny

No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget