MENGAPA SHAKLEE?

1. Produk Shaklee adalah berasaskan bahan semulajadi yang tulen dan bebas dari bahan pengawet, perasa dan pewarna tiruan.

2. Setiap bahan diuji dengan kawalan kualiti yang keta berbanding pengeluar yang lain.
3. Setiap ramuan botanikal juga diuji oleh pihak ketiga.
4. Setiap produk mengandungi ramuan aktif yang tepat untuk kesihatan yang optimum secara konsisten.
5. Produk Shaklee terserlah di seluruh dunia dengan membantu para atlet dan angkasawan NASA.
6. Disahkan HALAL oleh ISLAMIC SERVICES OF AMERICA, sebuah badan yang diiktiraf olehJAKIM

Monday 29 December 2014

5 star yang Fail Star!

Sabtu lepas, bercuti (read: balik kampung) ke KL..
Hekleh, macam takde tempat lain..KL pergi nya.. 
Eh, ko orang KL ke?
Eh, bukan parents ko kat Ipoh ke?

Ala..malas nak cerita la.. Lain entri la cerita pasal asal- usul ni..
tak kisah la orang mana pun hatta orang bulan ke, kan?

Rite, cerita pasal percutian yang tak berapa nak hebat tu...
Checked-in kat satu hotel yang nampak macam best..tapi pada aku so-so je lah.

Ala..bayar murah, banyak bunyi pulak!

Bukan pasal murah ke mahal ke..tapi sebab sebelum ni, overnight kat satu lagi hotel yang berhampiran, yang sama banyak bintangnya, yang harganya lebih kurang..err...lebih sikit la..so, expectation aku, mesti lah lebih kurang sama..kan? 

Ok, tak adil la nak compare apple to apple but for money value, aku rasa berbaloi bayar lebih sikit.

Mungkin nasib tak baik, aku dapat  receptionist yang tak berapa friendly..dengan muka ketat habih! Atau sebab stail aku ala kucing kampung, bukan Birman, tu yang layan nak tak nak je..?

Lagi tak best bila dah book king size bed, dia bagi twin bed. Aisey..aku bawak budak kecik, tak ke susah?  Takpe, check- in je la.. pepandai la nak adjust nanti.

Masuk bilik, ok cantik, tersusun, tapi..apsal xde exhaust fan dalam bilik air?




Ala..exhaust fan pun nak komplen?

Ko imejin kalo tercirit..agak2 pengsan tak dengan bau hasil kumuhan? Eh..pintu bilik air jenis 'hang' ye..atas bawah punya luas bukaan. Ko kentut dalam bilik air, memang bau la kat luar!

Breakfast.. 
Mungkin sebab festive season, cuti sekolah lagi..guest terlebih banyak dari meja di coffee house. 1st time ever, kitorang kena beratur tunggu meja, which is aku rasa macam..kenapa dining korang kecik, tak padan dengan bilik yang banyak?

Wah..DZ memang geleng kepala dah.. memang last la dok sini, katanya.

Food, ok, tak banyak choice sangat..tapi lambat replenish, mungkin atas sebab2 di atas.

Ok, aku cerewet!

Kecewa doh! 

Tapi takpela..as long Si Lil Bunny happy..aku pun abaikan je perasaan kecewa tu. Dia bukan heran pun ada exhaust fan ke tidak, dia tak heran pun receptionist muka ketat, yang dia tau, dia duduk hotel!

C'est la vie!










No comments:

Post a Comment

Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget